تولید انبوه ریل ملی آغاز شد

همزمان با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه در ذوب آهن اصفهان تولید انبوه ریل ملی آغاز شد تولید انبوه ریل ملی در ذوب آهن اصفهان که نقش مهمی در خودکفایی صنعت ریلی کشور دارد، ۲۱ شهریورماه همزمان با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه در ذوب آهن اصفهان آغاز شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس […]

همزمان با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه در ذوب آهن اصفهان

تولید انبوه ریل ملی آغاز شد

تولید انبوه ریل ملی در ذوب آهن اصفهان که نقش مهمی در خودکفایی صنعت ریلی کشور دارد، ۲۱ شهریورماه همزمان با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه در ذوب آهن اصفهان آغاز شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس قرارداد فروش ریل بین ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن جمهوری‌اسلامی، ۴۰ هزار تن ریل U33 تولید می‌شود تا در خط آهن کشور مورد استفاده قرار گیرد. ضمن این‌که قرارداد جدید برای تحویل ۲۵ تا ۳۰ هزار تن ریل UIC60 (جهت خطوط بسیار پرسرعت) نیز به‌زودی بین ذوب‌آهن اصفهان و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منعقد می‌شود.

گفتنی است فعالان بازار سرمایه به منظور آشنایی نزدیک با فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و پروژه‌های ذوب‌آهن اصفهان در این شرکت حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید از جمله کوره بلند شماره ۳، خط تولید ریل ملی در نورد ۶۵۰، فولادسازی، کک‌سازی و… با مسؤولین ذوب آهن نیز دیدار و گفت‌و‌گو کردند.