تحویل یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خبر داد تحویل یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی خریداری شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برای خدمات‌رسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد تحویل شرکت خدماتی شهرک […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خبر داد

تحویل یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی خریداری شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برای خدمات‌رسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد تحویل شرکت خدماتی شهرک شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، جهانگیرشاهمرادی تصریح‌کرد: در راستای تجهیز شهرک‌های صنعتی به لوازم اطفای حریق تعداد۵ دستگاه ماشین آتش‌نشانی توسط این شرکت برای شهرک‌ صنعتی اشتهارد در طی سال‌جاری و سال‌های قبل خریداری شده است.

وی افزود: امیدوارم با همکاری معاونت عمرانی استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نیز همکاری سایر ارگان‌های مربوطه ضمن تحقق این امر بتوانیم تعداد خودروهای آتش‌نشانی را تا پایان سال‌جاری در دیگر شهرک‌های صنعتی افزایش دهیم.

شاهمرادی گفت: تجهیز شهرک‌های صنعتی به ایستگاه آتش‌نشانی به منظور ارتقای سطح ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دوازدهم در سال‌های اخیر است.

 

رییس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خاطرنشان‌کرد: ایمنی شهرک‌های صنعتی با توجه به این‌که اغلب واحد‌ها مواد اولیه اشتعال‌زا دارند، یکی از برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های تابعه استانی است.