برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تشریح کرد برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان برنامه‌های این سازمان را به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش‌نشانی و ایمنی) تشریح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، علی‌عسکری ضمن تسلیت به مناسبت ایام […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تشریح کرد

برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان برنامه‌های این سازمان را به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش‌نشانی و ایمنی) تشریح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، علی‌عسکری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت‌سیدالشهدا‌(علیه‌السلام) گفت: از جمله برنامه‌های روز هفتم مهرماه، مصادف با روز آتش‌نشانی و ایمنی، تجلیل از مقام شهدای آتش‌نشان و شهدای جنگ تحمیلی و نثار گل به قبور مطهر شهداست.

وی برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان و بازنشستگان سازمان آتش‌نشانی را از دیگر برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این روز دانست و گفت: در این آیین همچنین به آتش‌نشانان درجه اعطا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان به رژه خودرویی و موتوری ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در روز هفتم مهرماه اشاره کرد و گفت: صعود تیم کوهنوردی در روز هفتم مهرماه و برگزاری مسابقات ورزشی آتش‌نشانان به جهت حفظ آمادگی پرسنل از دیگر برنامه‌هاست.

عسکری نصب بیلبورد در سطح شهر و سر درِ ایستگاه‌ها، انجام مانور برای افزایش سطح توان عملیاتی آتش‌نشانان، تهیه و توزیع بروشور و تراکت آموزشی بین شهروندان، اهدای خون توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان و برگزاری نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای سازمان آتش‌نشانی را از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی بیان کرد.

 

عسکری به هماهنگی با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش‌نشانی و ایمنی) و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه، آموزش‌های آتش‌نشانی به دانش‌آموزان ارایه می‌شود.