کسب تأییدیه آزمون‌های تخصصی بین‌المللی فاکتورهای آب آشامیدنی

برای نخستین بارتوسط آبفاشهری مازندران انجام گرفت کسب تأییدیه آزمون‌های تخصصی بین‌المللی فاکتورهای آب آشامیدنی  معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری مازندران از کسب تأییدیه آزمون‌های کفایت تخصصی بین‌المللی فاکتورهای آب آشامیدنی توسط کارشناسان آزمایشگاه مرکزی شرکت برای اولین بار خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، محمودی با اعلام […]

برای نخستین بارتوسط آبفاشهری مازندران انجام گرفت

کسب تأییدیه آزمون‌های تخصصی بین‌المللی فاکتورهای آب آشامیدنی 

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری مازندران از کسب تأییدیه آزمون‌های کفایت تخصصی بین‌المللی فاکتورهای آب آشامیدنی توسط کارشناسان آزمایشگاه مرکزی شرکت برای اولین بار خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، محمودی با اعلام خبر بالا، افزود: کارشناسان آزمایشگاه مرکزی استان، برای نخستین بار در آزمون‌های کفایت تخصصی بین‌المللی فاکتورهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب آشامیدنی موفق به کسب تأییدیه از شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگارد که مورد تأیید شرکت مهندسی آبفای کشور است، شد.

وی، با بیان این‌که قبولی در آزمون‌های مهارت تخصصی از الزامات دریافت گواهینامه تخصصی ایزو۱۷۰۲۵ است، تصریح‌کرد: آزمایشگاه مرکزی آبفاشهری مازندران با دارا بودن تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، کیفیت و کمیت فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معاون بهره‌برداری آبفاشهری مازندران، به حضور کارشناسان ممیزی آب و فاضلاب کشور در این آزمایشگاه طی ماه‌های گذشته اشاره و تصریح‌کرد: این امر به منظور ممیزی آزمایشگاه مرکزی برای دریافت گواهی ایزو ۱۷۰۲۵ انجام شد.

 

گفتنی است آزمایشگاه مرکزی آبفاشهری مازندران در سال گذشته ارتقا یافت و هم‌اکنون با توجه به فعالیت‌هایی که در حوزه آزمایشگاهی انجام می‌دهد، در حال دریافت گواهی ایزو۱۷۰۲۵ در راستای ارایه خدمات برتر آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.