مصرف بالغ بر ۷۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی در ۶ ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی مصرف بالغ بر ۷۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی در ۶ ماهه نخست امسال مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر۷۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت […]

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی

مصرف بالغ بر ۷۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی

در ۶ ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر۷۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، سیدمحمودهاشمی، اظهار داشت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بالغ بر ۵۸۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی با ۷۷ درصد بیش‌ترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است و پس از آن بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف بیش از ۷۶ میلیون مترمکعب، ۱۰ درصد میزان مصرف گاز را در ۶ ماهه نخست امسال به خود اختصاص دادند.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی تصریح کرد، همچنین در بخش‌های صنعتی، سیمان و حمل نقل نیز در مجموع ۱۳ درصد گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

هاشمی با اشاره به این‌که درحال حاضر ۲۱ شهر و ۲۱۵ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، بیان کرد: در حال حاضر ۹۳ درصد خانوار شهری و ۳۶٫۵ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی می‌باشند.