نشست شهردار اراک با اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی استان

نشست شهردار اراک با اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی استان اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی استان مرکزی در نشستی صمیمانه با مهندس تاجران شهردار کلان‌شهر اراک به بیان مسایل، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با مجموعه مدیریت شهری اراک اعلام کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

نشست شهردار اراک با اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی استان

اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی استان مرکزی در نشستی صمیمانه با مهندس تاجران شهردار کلان‌شهر اراک به بیان مسایل، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با مجموعه مدیریت شهری اراک اعلام کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری اراک تاجران شهردار کلان‌شهر اراک در این نشست بر فراهم نمودن شرایط جهت ایجاد شهر هوشمند در تمامی زمینه‌ها تأکید کرد و افزود: بنده به مجموعه نظام مهندسی در راستای اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری اراک نیاز دارم تا با همراهی یکدیگر شاهد شهری نمونه باشیم تا سایر کلان‌شهر‌‌ها از این شهر نمونه‌برداری نمایند.

 

وی همچنین با اشاره به این‌که شهر اراک به یک سری تغییرات نیاز دارد گفت: ما برای انجام این تغییرات قطعاً از تجارب صاحبنظران و خوشنام‌های شهر اراک استفاده خواهیم کرد و بنده با سابقه ۴۰ ساله در مدیریت شهری این آمادگی را دارم که با وقت کم هم تجریبات خود را به افراد آموزش دهم.