نصب هر گونه داربست در سطح شهر کرج ممنوع شد

  در پی تعریف هدف کلان حذف نازیبایی‌های شهری در سال ۹۶ نصب هر گونه داربست در سطح شهر کرج ممنوع شد در پی تعریف هدف کلان حذف نازیبایی‌های شهری در سال ۹۶، با ممنوعیت نصب هر گونه داربست در کرج، زواید شهری از سطح شهر پاک خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

 

در پی تعریف هدف کلان حذف نازیبایی‌های شهری در سال ۹۶

نصب هر گونه داربست در سطح شهر کرج ممنوع شد

در پی تعریف هدف کلان حذف نازیبایی‌های شهری در سال ۹۶، با ممنوعیت نصب هر گونه داربست در کرج، زواید شهری از سطح شهر پاک خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پی تعریف هدف کلان حذف زواید و نازیبایی‌های شهری توسط سازمان در سال ۹۶ و تأکید شهردار کرج بر این موضوع، مطابق با ضوابط و آیین‌نامه‌ها، نصب هرگونه داربست در محیط‌های شهری ممنوع شد.

در این راستا و طی جلسه‌ای با حضور ریاست اتحادیه صنف آهن‌کاران به عنوان اتحادیه مرتبط مقرر شد تا از نصب هرگونه داربست درسطح شهر جلوگیری شود و برای این‌که این محدودیت منتج به متوقف شدن روند اطلاع‌رسانی در شهر نشود از سازه‌های پرتابل به عنوان جایگزین مورد استفاده متقاضیان قرار گیرد.

لازم به توضیح است با توجه به این که در گذشته شاهد سقوط داربست و ایجاد مشکلات مختلف بوده‌ایم، این ممنوعیت و الزام علاوه بر قدم گذاشتن در راه حذف نازیبایی‌های شهر، امنیت جانی شهروندان را نیز تأمین خواهد کرد.

 

گفتنی است جمع‌آوری داربست‌ها در پایان ماه صفر نیز توسط پیمانکار مربوطه و با نظارت مستقیم معاونت زیباسازی سازمان در دستور کار جدی این مجموعه قرار خواهد گرفت.