سهمیه جدید و فوق‌العاده ذخیره‌سازی نفت سفید در استان البرز اعلام شد

سهمیه جدید و فوق‌العاده ذخیره‌سازی نفت سفید در استان البرز اعلام شد معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه نفت سفید فوق‌العاده برای ذخیره‌سازی زمستانی توسط خانوارهای نفت سفید‌سوز استان البرز خبر داد.  به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبرنوروزی گفت: در این نوبت هم همانند دوره‌های قبل استفاده از کارت الکترونیکی نفت […]

سهمیه جدید و فوق‌العاده ذخیره‌سازی نفت سفید در استان البرز اعلام شد

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه نفت سفید فوق‌العاده برای ذخیره‌سازی زمستانی توسط خانوارهای نفت سفید‌سوز استان البرز خبر داد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبرنوروزی گفت: در این نوبت هم همانند دوره‌های قبل استفاده از کارت الکترونیکی نفت سفید توسط شهروندان الزامی می‌باشد و فروشندگان می‌بایست استفاده از این کارت را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه افزود؛ در این نوبت به خانوارهای یک تا ۴ نفر به مقدار ۶۶۰ لیتر و خانوارهای ۵ نفر به بالا مقدار ۸۸۰ لیتر نفت سفید تخصیص یافته که می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را از طریق فروشندگی‌های مربوطه دریافت کنند.

 

این سهمیه روی دستگاه پوز کلیه فروشندگی‌ها تا پایان آذرماه سال‌جاری با قیمت مصوب هر لیتر یک هزار و پانصد ریال دارای اعتبار است.