آمادگی آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قم با برگزاری مانور اطفای حریق

آمادگی آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قم با برگزاری مانور اطفای حریق عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن‌الائمه(ع) با برگزاری مانور اطفای حریق و امداد و نجات مرکز آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه با موفقیت انجام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ امیرطیبی‌نژاد در این رابطه اظهارداشت: در راستای تقویت […]

آمادگی آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قم با برگزاری مانور اطفای حریق

عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن‌الائمه(ع) با برگزاری مانور اطفای حریق و امداد و نجات مرکز آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه با موفقیت انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ امیرطیبی‌نژاد در این رابطه اظهارداشت: در راستای تقویت روحیه آمادگی و همچنین ارتقای سطح عملیاتی نیروهای انسانی، مانور آتش‌نشانی شهرک صنعتی ثامن‌الائمه(ع) در غالب حریق واحدهای صنعتی، نشت مواد سمی و اشتعال‌زا، هم‌افزایی عوامل آتش‌نشانی با همیاران آتش‌نشان واحدهای صنعتی و امداد و نجات برگزار شد.

وی با بیان این‌که سعی شده است با برگزاری دوره‌های منظم آموزشی و مانور قدرت عملیاتی عوامل آتش‌نشانی در سطح شهرک‌های صنعتی قم حفظ و افزایش یابد تصریح‌کرد: با توجه به این‌که هر واحد صنعتی برای خود گروه امدادی و عوامل همیار آتش‌نشان دارد لازم است در شرایط عادی بین عوامل آتش‌نشانی شهرک و همیاران واحد‌ها تعامل و آموزش‌های ضروری انجام شود تا در صورت وقوع حادثه بتوان کارآیی‌ها را افرایش داد.

طیبی‌نژاد در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگان واحدهای تولیدی و همچنین عوامل آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی را مد نظر قرارداد و بیان‌داشت: در کنار برنامه‌های آموزشی لازم است واحدهای صنعتی، خود نسبت به ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌های خود اقدام و ضوابط ایمنی ابلاغ شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی را رعایت کنند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در پایان از کلیه واحد‌های صنعتی خواست با همکاری و مساعدت با مدیریت Hse شرکت شهرک‌ها و کارشناسان فنی در احداث و ایمن‌سازی واحد خود از بروز هرگونه حادثه تلخ در آینده جلوگیری کنند زیرا همه ما قبول داریم که پیشگیری همیشه از درمان بهتر و راحت‌تر است.