کمک دومیلیارد‌و۷۵۰میلیون ریالی برق لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

کمک دومیلیارد‌و۷۵۰میلیون ریالی برق لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت ضمن ابراز تأسف و تأثر بخاطر حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور مخصوصاً سرپل‌ذهاب ابراز داشت: در آموزه‌های دینی ما نوع دوستی و احترام متقابل و احساس مسؤولیت در مقابل تکریم انسانیت یک اصل است و در این گونه موارد نگرش‌های دینی و […]

کمک دومیلیارد‌و۷۵۰میلیون ریالی برق لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت ضمن ابراز تأسف و تأثر بخاطر حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور مخصوصاً سرپل‌ذهاب ابراز داشت: در آموزه‌های دینی ما نوع دوستی و احترام متقابل و احساس مسؤولیت در مقابل تکریم انسانیت یک اصل است و در این گونه موارد نگرش‌های دینی و مذهبی ماست که تعهد و وفاداری ما را نسبت به دیگر ملت‌‌ها متمایز می‌سازد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، مدیرعامل برق لرستان گفت: از دست دادن هموطنان یک اندوه بزرگ و جبران‌ناپذیر است و خسارات جانی و مالی که بر پیکره مملکت وارد می‌شود، بسیار سنگین است.

خودنیا با بیان این‌که همه اقشار و دستگاه‌های لرستان در این حادثه به نوبه خود به یاری مردم کرمانشاه شتافتند، ابراز داشت: ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم و به عنوان استان معین در حوزه فعالیت خود به نحو احسن وارد عمل شدیم و تمام توان خود را به‌کار بستیم تا در اسرع وقت نسبت به تأمین برق مناطق زلزله‌زده اقدام کنیم.

وی افزود: ما در اولین روز حادثه نسبت به اعزام ۲۷ نفر از نیروهای اجرایی و توانمند به سرپرستی معاونت بهره‌برداری با تجهیزات کامل اقدام کردیم و بسیار خوشحالیم که توانستیم وظایف دینی و انسانی که بر گردن ماست را در حد توان خود به انجام برسانیم.

در ادامه، دهقان معاونت بهره‌برداری ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان اظهار داشت: تحمل این مصیبت عظمی واقعاً سخت است و زمانی که رشادت‌های مردم را در کمک به همنوعان خود می‌بینیم، انگیزه‌های تلاش مضاعف افزایش می‌یابد.

دهقان گفت: شرکت توزیع برق لرستان بر خود وظیفه دانسته که به کمک زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و خصوصاً سرپل‌ذهاب بشتابد.

وی ابراز داشت: ما با اعزام ۹ اکیپ تمام تلاش خود را در جهت تسریع در امر تأمین برق مناطق آسیب‌دیده به‌کار بستیم.

دهقان اقدامات انجام گرفته توسط برق لرستان را بشرح ذیل اعلام کردند:

اعزام یک دستگاه تریلر، یک دستگاه جرثقیل ده تنی، دو دستگاه بالابر معابر، ۵ دستگاه سواری کمک دار (پیکاپ)

ارسال ی کدستگاه دیزل ژنراتور جهت تأمین برق اضطراری

ارسال تیر بتونی، انواع مقره، انواع پیچ و مهره، تابلوی فشار ضعیف، کنسول فلزی، کت اوت فیوز و دیگر تجهیزات مورد نیاز به ارزش ریالی دو میلیاردو۷۵۰میلیون ریال

 

وی در پایان گفت: تجهیزات و وسایل فوق در اختیار ۹ اکیپ اجرایی قرار گرفت و در اولین روز پس از زلزله به محل اعزام و همچنان فعالیت تأمین برق مناطق آسیب دیده ادامه دارد.