انتصاب سرپرست جدید امور برق شهرستان لردگان

انتصاب سرپرست جدید امور برق شهرستان لردگان طی ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهار‌محال‌وبختیاری،  محموداسماعیلی به‌عنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان منصوب شد.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری، مجیدفرهزاد مدیرعامل این شرکت طی ابلاغی محمود اسماعیلی را به‌عنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان، […]

انتصاب سرپرست جدید امور برق شهرستان لردگان

طی ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهار‌محال‌وبختیاری،  محموداسماعیلی به‌عنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان منصوب شد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری، مجیدفرهزاد مدیرعامل این شرکت طی ابلاغی محمود اسماعیلی را به‌عنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان، منصوب کرد.

حسین پور، سرپرست فرمانداری شهرستان لردگان در آیین معارفه، از اهتمام ویژه شرکت توزیع نیروی برق استان به شهرستان لردگان با توجه به وسعت زیاد و پراکندگی آن، تقدیر و تشکر کرد و این شرکت را ازجمله شرکت‌های موفق در عرصه خدمت‌رسانی شهرستان لردگان، دانست.

در ادامه منصوری مدیر سابق برق این شهرستان، گزارشی از اهم اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان مدیریت خود بیان کرد و توفیقات به دست آمده این شهرستان در حوزه برق را، ناشی از الطاف الهی، حمایت‌های حوزه ستادی شرکت، همیاری مردم و فرمانداری شهرستان، عنوان کرد.

 

در پایان جلسه، فرهزاد، مدیرعامل این شرکت با تقدیر از خدمات ارزشمند منصوری مدیر سابق این شهرستان، کارکنان این امور را به تعامل و همکاری با مدیر جدید ترغیب کرد و ابراز داشتند: امور برق شهرستان لردگان یکی ازامورهای موفق در زمینه برق‌رسانی به مشترکین می‌باشد که همت همکاران این امور زمینه‌ساز این موفقیت بوده است.