شرکت LFc چین در شهرک صنعتی شهرستان آشتیان سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت LFc چین در شهرک صنعتی شهرستان آشتیان سرمایه‌گذاری می‌کند با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور شرکت چینی سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک صنعتی آشتیان صورت می‌گیرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی آمره با اعلام این خبر گفت: شرکت چیتی LFC برای تولید سالیانه ۲۰ هزار تن انواع آلیاژ منگنز و سیلیکون در زمینی به مساحت ۱۶ […]

شرکت LFc چین در شهرک صنعتی شهرستان آشتیان سرمایه‌گذاری می‌کند

با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور شرکت چینی سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک صنعتی آشتیان صورت می‌گیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی آمره با اعلام این خبر گفت: شرکت چیتی LFC برای تولید سالیانه ۲۰ هزار تن انواع آلیاژ منگنز و سیلیکون در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۶۵۰ متر مربع در شهرک صنعتی آشتیان اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: همزمان با سفر هیأت ۶ نفره چینی به استان مرکزی و جلسه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مقرر شد مقدمات این سرمایه‌گذاری طی توافق ۲ طرف صورت پذیرد.

وی تأکیدکرد: این مواد از مواد اصلی تولید فولاد در کشور است که می‌تواند قسمتی از نیاز کشور را تأمین کند.

آمره وجود مزیت‌های فراوان و جایگاه خاص شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی را فرصت بسیار مناسب برای جذب هر گونه سرمایه‌گذاری بین‌المللی دانست.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در ادامه اظهارداشت: در راستای حل مشکلات واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سومین جلسه کلینیک سیار صنعت در محل پژوهشگاه ملی گل و گیاه محلات انجام شد که ۳۰ نفر از مدیران واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان محلات بیش از ۶۰ عنوان مشاوره تخصصی را در زمینه‌های مباحث صادرات و بازرگانی، مدیریت، صرفه‌جویی انرژی، ایمنی بهداشت و محیط، ثبت اختراع و شرکت‌های دانش‌بنیان فرا گرفتند .

وی افزود: در این کلینیک نمایندگانی از کارشناسان مرکز فن بازار و کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت و استانداری آماده ارایه مشاوره‌های تخصصی لازم به شرکت‌کنندگان بودند .

 

وی در پایان گفت: کلینیک صنعت با برپایی جلسات منظم و تخصصی به عنوان مشاوران قوی در خدمت مدیران بنگاه‌های تولیدی و خدماتی استان مرکزی می‌باشند و مهم‌ترین نیاز‌های این واحد‌ها از قبیل مباحث بازرگانی، تولید مرقون به صرفه، چگونگی دریافت تسهیلات بانکی را به علاقه‌مندان ارایه می‌دهد.