سهمیه جدید نفت سفید ویژه زمستان ۹۶ اعلام شد

سهمیه جدید نفت سفید ویژه زمستان ۹۶ اعلام شد سهمیه جدید نفت سفید ویژه زمستان سال‌جاری به خانوارهای نفت سفید سوز استان البرز تخصیص یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبرنوروزی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت: در سهمیه جدید به خانوارهای یک تا ۴ نفره به مقدار ۶۶۰ لیتر و خانوارهای ۵ […]

سهمیه جدید نفت سفید ویژه زمستان ۹۶ اعلام شد

سهمیه جدید نفت سفید ویژه زمستان سال‌جاری به خانوارهای نفت سفید سوز استان البرز تخصیص یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبرنوروزی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت: در سهمیه جدید به خانوارهای یک تا ۴ نفره به مقدار ۶۶۰ لیتر و خانوارهای ۵ نفر به بالا به مقدار ۸۸۰ لیتر تخصیص یافته است.

نوروزی اظهارداشت؛ در این نوبت اتباع خارجی نیز می‌توانند نفت سفید دریافت کنند به‌گونه‌ای‌که به خانوارهای اتباع خارجی یک تا ۴ نفره ۴۴۰ لیتر و ۵ نفر به بالا ۶۶۰ لیتر سهمیه تخصیص یافته است.

وی افزود؛ سهمیه جدید که ویژه فصل زمستان است از طریق کارت‌های هوشمند سوخت و نرخ مصوب هر لیتر یک‌هزار و ۵۰۰ ریال روی پوز کلیه فروشندگی‌های نفت سفید تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری دارای اعتبار بوده و قابل تحویل می‌باشد.

 

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت با توجه به سهمیه‌های قبلی، در این دوره سهمیه‌ای برای خانوارهای فصلی تخصیص داده نشده است.