گامی دیگر برای ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع در بندرامام خمینی(ره)

گامی دیگر برای ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع در بندرامام خمینی(ره) با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل خدمات‌رسانی مخابراتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، سامانه اطلاع‌رسانی ریز مکالمات و هزینه ی خطوط تلفن مشترکین راه‌اندازی شده و شماره تلفن ۴ رقمی ۵۲۰۲ به عنوان شماره ورودی مجتمع بندری اختصاص یافت.  به گزارش مناقصه‌مزایده، معاون فنی […]

گامی دیگر برای ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع در بندرامام خمینی(ره)

با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل خدمات‌رسانی مخابراتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، سامانه اطلاع‌رسانی ریز مکالمات و هزینه ی خطوط تلفن مشترکین راه‌اندازی شده و شماره تلفن ۴ رقمی ۵۲۰۲ به عنوان شماره ورودی مجتمع بندری اختصاص یافت.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تلاش این واحد برای ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع و تمهید زمینه مناسب برای خدمات ارتباطی به آنان بیان‌داشت: به منظور کنترل هزینه‌های مکالمات تلفنی و کسب آگاهی از اطلاعات هزینه‌ای مخابراتی بندر، این سامانه راه‌اندازی شد.

نظری؛ زمینه‌سازی برای بخش خصوصی جهت مدیریت درآمد و هزینه و در نتیجه صرفه‌جویی در منابع مالی را از اهم اهداف راه‌اندازی این سامانه برشمرد و افزود: درحال حاضر کلیه مشترکین تلفن در این مجتمع بندری قادرند ریزمکالمات تلفنی خود را به صورت برخط از لینک مربوطه در صفحه اینترانت مجتمع بندری دریافت نمایند.

معاون فنی و نگهداری همچنین در خصوص شماره ورودی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) بیان‌داشت: مراجعان از طریق تماس با شماره ۵۲۰۲ به اپراتور تلفن اتوماتیک متصل شده و از طریق یک نمودار درختی که در برگیرنده ورودی‌های مهم اداره کل همانند دفاتر مسؤولین این اداره کل است، ارتباط مدنظر خود را با مقصد هدف برقرار می‌نمایند.

 

شایان ذکر است شماره داخلی ۵۲۰۲ در داخل استان بدون پیش شماره، شماره‌گیری شده و از خارج از استان و از طریق تلفن‌های همراه، با کد ۰۶۱ قابل شماره‌گیری است.