تقدیر استاندار از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان

تقدیر استاندار از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان  استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه تعویض دکل‌های میدان شهید بندر از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در تعویض سریع این دکل‌ها و پایداری شبکه برق تقدیر کرد.  به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامرضا‌شریعتی، در این بازدید گفت: از روزی که تصمیم بر نوسازی و بهسازی خطوط انتقال […]

تقدیر استاندار از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان

 استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه تعویض دکل‌های میدان شهید بندر از عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در تعویض سریع این دکل‌ها و پایداری شبکه برق تقدیر کرد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامرضا‌شریعتی، در این بازدید گفت: از روزی که تصمیم بر نوسازی و بهسازی خطوط انتقال برق استان شد، بنده از هیچ تلاشی در این جهت و همکاری با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان فرو‌گذار نکردم و خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در زمینه زیرساخت‌های برق استان در این دو- ۳ سال، در طول ۱۰-۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: البته این روند بهبود در حال انجام است و خوزستان را تا سالیان سال در برابر بحران‌ها بیمه خواهد کرد.

شریعتی تصریح‌کرد: درگذشته فقط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای دیسپاچینگ بوده ولی اکنون شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز در حال احداث دیسپاچینگ‌های جدید جهت توزیع بهینه برق هستند.

 

وی اظهارداشت: به همین منظور برای صنعت برق خوزستان در بودجه سال آینده از محل صندوق توسعه ملی اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده و با جدیت دنبال این پروژه‌ها هستیم.