مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی در ۹ ماهه سال‌جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی در ۹ ماهه سال‌جاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۹ ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت […]

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی

مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان‌جنوبی در ۹ ماهه سال‌جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۹ ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمحمودهاشمی با اعلام این خبر، اظهارداشت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی با ۶۹ درصد بیش‌ترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است و پس از آن بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف بالغ بر ۱۹۱میلیون مترمکعب، ۱۷ درصد میزان مصرف گاز را در ۹ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی تصریح‌کرد: همچنین در بخش‌های صنعتی، سیمان و حمل و نقل نیز در مجموع ۱۴ درصد گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

 

هاشمی با اشاره به این‌که درحال حاضر ۲۴ شهر و ۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، بیان‌کرد: ۹۵ درصد خانوار شهری و ۴۳ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی می‌باشند.