تعیین شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز در اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی

تعیین شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز در اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌رودبارانی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس و دیدار با ‌قائمی به تعیین شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز در این اداره کل پرداخت. به گزارش مناقصه‌مزایده، قائمی با تقدیر از حضور رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در این اداره کل […]

تعیین شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز در اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌رودبارانی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس و دیدار با ‌قائمی به تعیین شاخص‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز در این اداره کل پرداخت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، قائمی با تقدیر از حضور رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در این اداره کل به تشریح عملکرد نوسازی مدارس در بحث احداث نمازخانه‌ها در سطح استان مرکزی و توجه ویژه نوسازی مدارس به اقامه نماز دانش‌آموزان پرداخت.

قائمی خاطرنشان‌کرد: نوسازی مدارس با کارکنان متخصص و متعهد خود تمام سعی و تلاش خود را در بستر‌سازی مناسب فضاهای پرورشی خصوصاً نمازخانه مدارس به‌کار خواهند گرفت.

قائمی همچنین از ساخت یک مدرسه خیرساز در حاشیه شهر ساوه استان مرکزی خبر داد و گفت: کلنگ یک مدرسه خیرساز دخترانه بنام نرجس خاتون در شهرستان ساوه به زمین زده شد.

این مدرسه ۶ کلاسه در حاشیه شهر ساوه در منطقه حاج بلوک قرار دارد که به گفته خیر تا ابتدای سال تحصیلی ۹۷ به حول و قوه الهی ساخت آن به اتمام می‌رسد.

حجت‌الاسلام رودبارانی ریاست ستاد اقامه نماز ضمن بازدید از نمازخانه این اداره کل از عملکرد مثبت و تحسین‌برانگیز نوسازی مدارس تقدیر و تشکر کرد.