آبرسانی به ۲۵ روستای لرستان در دهه فجر امسال

آبرسانی به ۲۵ روستای لرستان در دهه فجر امسال مدیرعامل آبفار لرستان گفت: این روستا‌ها در قالب ۱۰ پروژه و با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار و ۴۳۳ نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفار لرستان، علیرضا‌کاکاوند اضافه‌کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل صندوق […]

آبرسانی به ۲۵ روستای لرستان در دهه فجر امسال

مدیرعامل آبفار لرستان گفت: این روستا‌ها در قالب ۱۰ پروژه و با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار و ۴۳۳ نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفار لرستان، علیرضا‌کاکاوند اضافه‌کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل صندوق توسعه ملی – استانی و صندوق توسعه ملی و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال انجام می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: شرکت آبفار لرستان در سال۹۶، ۱۴ مجتمع آبرسانی با ۹۳ روستا و با جمعیتی بالغ بر ۳۴ هزار و ۹۷۳ نفر را به بهره‌برداری رسانده و ۱۷ پروژه تک روستایی با ۲۴ روستا و با جمعیت ۱۴ هزار و ۳۳۰ نفر نیز از خدمات شرکت آبفار بهره‌مند شده‌اند.

 

وی در خصوص پروژه‌های استانی نیز گفت: ۱۰ پروژه استانی شامل ۲۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز از خدمات این شرکت بهره‌مند شده‌اند.