بازدید سفیر نروژ از واحد تولیدی ناب استیل در شهرک صنعتی سلمانشهر

  بازدید سفیر نروژ از واحد تولیدی ناب استیل در شهرک صنعتی سلمانشهر   مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بازدید سفیر نروژ از واحد تولیدی ناب استیل در شهرک صنعتی سلمانشهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ناب استیل با […]

 

بازدید سفیر نروژ از واحد تولیدی ناب استیل در شهرک صنعتی سلمانشهر

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بازدید سفیر نروژ از واحد تولیدی ناب استیل در شهرک صنعتی سلمانشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ناب استیل با در اختیار داشتن تکنولوژی تولید انواع تجهیزات آشپزخانه و ارتباط با تأمین‌کنندگان قطعات روز دنیا، با استفاده از توانمندی‌های داخلی، اقدام به طراحی و تولید محصولات باکیفیت نموده که می‌توان این واحد را به‌عنوان یکی از واحدهای معتبر و صاحب برند، درزمینه تولید تجهیزات آشپزخانه نام برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: واحد تولیدی ناب استیل در زمینی به مساحت حدود ۸۷۰۰ مترمربع احداث كه ۳۶ ميليارد ريال نيز سرمایه‌گذاری نموده است.

موسوی بیان داشت: در سال ۱۰۰۰ تن و  به‌صورت عددي ۷ میلیون قطعه، میزان تولیدات این واحد صنعتي است که به ۱۰ کشور خارجی صادرات داشته است.

 

سفیر نروژ نیز در این بازدید گفت: مازندران، استاني سرسبز و با سواحلی زیبا، بستر لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران نروژي مثمر ثمر باشد.