تجلیل از پرستاران شاغل در مرکز طب صنعتی و اورژانس خانگیران

تجلیل از پرستاران شاغل در مرکز طب صنعتی و اورژانس خانگیران همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و با حضور جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از پرستاران شاغل در مرکز طب صنعتی و اورژانس خانگیران تجلیل شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، در […]

تجلیل از پرستاران شاغل در مرکز طب صنعتی و اورژانس خانگیران

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و با حضور جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از پرستاران شاغل در مرکز طب صنعتی و اورژانس خانگیران تجلیل شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، در این مراسم که به مناسبت سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد تعدادی از پزشکان و کادر پرستاری شاغل در مرکز اورژانس خانگیران مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: با توجه به جایگاه این مجتمع گازی در تأمین گاز طبیعی استان‌های شمال و شمال شرق کشور، حضور پرستاران در مرکز اورژانس را به عنوان نیروهای پشتیبان از کارکنان شاغل در واحدهای عملیاتی می‌دانیم و این عزیزان با انجام فعالیت‌ها در حوزه بهداشت و درمان آرامش را برای کارکنان فراهم می‌کنند.

 

محمد فرزانه مقدم تصریح کرد: امروز پرستاران کشورمان با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، خود نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام بهداشت و درمان کشور به نمایش گذارده‌اند.