افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در خراسان‌رضوی

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در خراسان‌رضوی  سیدمرتضی‌هاشمی: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: در دو روز گذشته با توجه به برودت هوا ۸۹ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف استان مصرف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته، ۱۵ درصد افزایش داشته است. به گزارش […]

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در خراسان‌رضوی

 سیدمرتضی‌هاشمی: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: در دو روز گذشته با توجه به برودت هوا ۸۹ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف استان مصرف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته، ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده در خراسان‌رضوی، سیدحمیدفانی با بیان مطلب فوق افزود: از مجموع ۸۹ میلیون مترمکعب گاز مصرفی روزهای ابتدایی هفته جاری، ۴۱ میلیون در روز شنبه و ۴۸ میلیون مترمکعب در روز یکشنبه مصرف شد.

وی بیان‌کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه در روزهای ابتدایی هفته گذشته(که ۷۷ میلیون مترمکعب بوده) رشدی ۱۵ درصدی داشته است.

فانی ادامه‌داد: تدابیر و اقدامات لازم برای تأمین گاز روزهای سرد سال انجام شده، اما لازم است مدیریت مصرف به خصوص در بخش خانگی مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مقام مسؤول تصریح‌کرد: با توجه به تداوم هوای سرد در روزهای آینده از همه مشترکان گرامی درخواست می‌کنیم تا با مدیریت صحیح و ایمن گاز طبیعی زمینه بهره‌مندی مطلوب از این نعمت الهی را برای خانواده خود فراهم آورند.

فانی خاطرنشان‌ساخت: در شرایط فعلی آب و هوایی و به خصوص بارش برف یک نکته بسیار مهم، امکان مسدود شدن دودکش‌هاست که از مردم خواهش می‌کنیم حتماً به دودکش‌های منازل سرکشی کنند.

 

گفتنی است: شرکت گاز خراسان‌رضوی وظیفه تأمین گاز دو میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک را برعهده دارد.