بهره‌برداری از ۱۱ پروژه زیربنایی برق منطقه‌ای اصفهان

با حضور معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استانداری اصفهان صورت گرفت بهره‌برداری  از ۱۱ پروژه زیربنایی برق منطقه‌ای اصفهان همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و با حضور شجاعی، معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استاندار اصفهان، بهره‌برداری از۱۱ پروژه زیربنایی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با […]

با حضور معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استانداری اصفهان صورت گرفت

بهره‌برداری  از ۱۱ پروژه زیربنایی برق منطقه‌ای اصفهان

همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و با حضور شجاعی، معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استاندار اصفهان، بهره‌برداری از۱۱ پروژه زیربنایی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی برق منطقه‌ای اصفهان شجاعی در آیین گشایش این ۱۱طرح که در محل پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت حبیب آباد برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم در تمام عرصه‌های مختلف، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و این نشان دهنده آنست که با تمام فشار‌ها و تحریم‌ها در عرصه جهانی و خاورمیانه حرکت روبه جلو داشته‌ایم که این همه از برکات انقلاب اسلامی است.

معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استانداری اصفهان افزود: در سایه رهبری مقتدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، تلاش شبانه‌روزی دولتمردان و همدلی و همراهی مردم عزیز است که این مسیر پر فراز و نشیب را طی کرده و توانسته‌ایم در عرصه صنعت جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم.

شجاعی در پایان اذعان داشت: یکی از عرصه‌هایی که به موازات و همپای صنعت جهانی پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته است صنعت برق است و ما از همه زحمت کشان این صنعت در کشور و اصفهان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

در ادامه مهندس رسول موسی رضایی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان به معرفی طرح‌های مذکور پرداخت و گفت: این طرح‌ها شامل توسعه پست ۶۳٫۲۳۰ کیلوولت اسلام آباد، احداث پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت دیزلخانه، احداث پست سیار ۶۳٫۲۰ کیلوولت سنگبران و اتصالات مربوطه در اصفهان می‌باشد.

وی همچنین به احداث پست سیار ۶۳٫۲۰ کیلوولت ناجی آباد در کاشان اشاره و اضافه کرد: احداث نیم پست ثابت ۶۳٫۲۰ کیلوولت حبیب آباد در اصفهان، احداث پست سیار سفیددشت در استان چهارمحال‌وبختیاری، احداث پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت چلگرد در استان چهار محال و بختیاری از دیگر طرح‌های افتتاحی این شرکت می‌باشد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان همچنین دیگرطرح‌های قابل بهره‌برداری را شامل توسعه پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت نقش جهان در شهرستان مبارکه، احداث خط ۲۳۰ کیلوولت اسلام‌آباد-کهندژ در اصفهان، ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت تیران در پست ۶۳٫۴۰۰ کیلوولت فولاد مبارکه و تعویض کابل ۶۳ کیلوولت پست جنوب اصفهان(هزار جریب) در اصفهان برشمرد.

موسی رضایی پیرامون چشم انداز ۱۴۰۴ این اداره، تصریح کرد: طی این چشم انداز برنامه‌هایی برای ایجاد زیرساخت‌های انتقال، تولید انرژی الکتریکی و ایجاد زیرساخت فوق توزیع چیده شده است.

موسی رضایی در پایان سخنانش ضمن تشکر از همکارانی که در بهره‌برداری از طرح‌های مذکور زحمت کشیده‌اند، اذعان داشت: برای به ثمر رسیدن ۱۱ طرح مورد اشاره مبلغی معادل ۶۳ میلیارد تومان هزینه شده است