اعلام برنامه های شرکت برق منطقه ای خوزستان در دهه فجر

اعلام برنامه های شرکت برق منطقه ای خوزستان در دهه فجر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برنامه‌های اجرا شده این شرکت در دهه مبارکه فجر را تشریح کرد. تورج فتاحی با گرامیداشت ایام دهه فجر در خصوص برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اقدام شرکت، گفت: برگزاری سمینارهای آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و […]

اعلام برنامه های شرکت برق منطقه ای خوزستان در دهه فجر

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برنامه‌های اجرا شده این شرکت در دهه مبارکه فجر را تشریح کرد.

تورج فتاحی با گرامیداشت ایام دهه فجر در خصوص برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اقدام شرکت، گفت: برگزاری سمینارهای آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و مسابقه‌های ورزشی مختلف در کنار نصب بنر و آذین بندی شرکت به مناسبت جشن انقلاب، از جمله اقدامات انجام شده غیرفنی شرکت در دهه فجر است.

وی ادامه داد: سمینار آموزشی زن و محیط‌زیست برای بانوان شاغل در شرکت از جمله برنامه‌های آموزشی برگزار شده در این ایام است، هدف از برگزاری این دوره آموزشی آگاهی‌سازی درمورد مسایل زیست‌محیطی بوده تا محیط‌زیست سالم تری داشته باشیم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی بانوان، مسابقات شنا ویژه همکاران آقا و فرزندان پسر در شش رده سنی، مسابقات دو و میدانی ویژه همکاران آقا و فرزندان و برگزاری مسابقات تنیس روی میز از جمله برنامه‌های اجرا شده ورزشی در این ایام است.

فتاحی رونمایی از پورتال جدید شرکت را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر دانست و افزود: از مدت‌ها قبل کار طراحی و آماده‌سازی پورتال جدید شرکت کلید خورده بود و در این ایام مبارک از آن رونمایی خواهد شد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در شرکت، برنامه اعزام راهیان نور مخصوص پرسنل و خانواده‌های آنان به شهرهای آبادان و شلمچه، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان (طرح تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی)، و برگزاری جشن ویژه بازنشستگان شرکت بعد از دهه فاطمیه از دیگر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام شرکت است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گزارش ارایه شده را تنها مربوط به بخش غیرفنی شرکت دانست و تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط واحدهای مختلف شرکت انجام شده که لازم است از آنها تشکر و قدردانی کنم.

 

فتاحی بیان کرد: همانند دیگر اقشار جامعه در روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پرسنل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در راهپیمایی شرکت کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهد کرد