برگزاری همایش بررسی راهکارهای نوین در خصوص کمبود آب و ریزگرد‌ها در کرج

برگزاری همایش بررسی راهکارهای نوین در خصوص کمبود آب و ریزگرد‌ها در کرج اولین همایش بررسی راهکارهای نوین در خصوص کمبود آب و ریزگرد‌ها به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در سالن همایش مجمتع میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان سیما، منظر و […]

برگزاری همایش بررسی راهکارهای نوین در خصوص کمبود آب و ریزگرد‌ها در کرج

اولین همایش بررسی راهکارهای نوین در خصوص کمبود آب و ریزگرد‌ها به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در سالن همایش مجمتع میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج حسین‌عطایی با بیان خبر فوق گفت: این همایش روز یکشنبه مورخ ۲۹ بهمن‌ماه سال‌جاری ساعت ۱۵الی‌۱۸ در سالن همایش مجمتع میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

عطایی از اهداف برگزاری این همایش افزایش آگاهی و حساس‌سازی افکار عمومی جامعه نسبت به مشکلات زیست‌محیطی و اثرات تخریبی آن بر نسل‌های آینده و معرفی راهکارهای مهندسی و علمی با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، کنترل آلودگی‌های زیست‌محیطی و مصرف درست آب بیان کرد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت موضوع محیط‌زیست در کشور گفت: کرج با مشکلاتی همانند کمبود آب، خشکسالی، آلودگی هوا، ریزگردها، و مدیریت زباله روبه‌رو است.

 

گفتنی است این همایش با حضور مسؤولان ارشد شهری و اعضای شورای شهرکرج و دوتن از استادان برتر دانشگاه‌های کانادا و آمریکا برگزار می‌شود.