کاشت ۶۰۰۰ گلدان گل در میدان شهدای اراک

کاشت ۶۰۰۰ گلدان گل در میدان شهدای اراک سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به کاشت ۶۰۰۰ گلدان گل در میدان شهدای اراک، گفت: این اقدام در راستای زیبایی و شادابی هرچه بیش‌تر شهر در آستانه سال جدید صورت گرفته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضاکشاورزیان در ادامه خاطرنشان […]

کاشت ۶۰۰۰ گلدان گل در میدان شهدای اراک

سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به کاشت ۶۰۰۰ گلدان گل در میدان شهدای اراک، گفت: این اقدام در راستای زیبایی و شادابی هرچه بیش‌تر شهر در آستانه سال جدید صورت گرفته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضاکشاورزیان در ادامه خاطرنشان ساخت: در تداوم طرح‌های استقبال از فصل بهار و در راستای سیاست‌های کلان شهرداری، در توسعه فضای سبز و ایجاد روحیه شاد و نشاط‌آور برای همشهریان؛ طرح استقبال از بهار و نوروز امسال با رویکردی متفاوت‌تر و با ایجاد طرح‌های متنوع در شهر اراک انجام می‌شود.

کشاورزیان تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تمهیدات ویژه‌ای در هر دو حوزه فضای سبز و زیباسازی در برنامه کاری روزهای پایانی سال ۹۶ مدنظر قرارداده است.

 

گفتنی است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طرح شب‌های نورانی شهر اراک را با جدیت در دستور کار خود قرارداده است که تاکنون می‌توان به نورانی شدن خیابان‌های شهیدرجایی، میدان ساعت، بوستان بانوان، پل محیط‌زیست، میدان راه‌آهن، خیابان جهاد، پل شهرصنعتی، المان‌های درب ورودی شهرصنعتی، پارک فروردین، پل زیرگذر جهاد اشاره داشت.