رتبه برتر نیروگاه نکا در ارزیابی عملکرد سال‌۱۳۹۵ نیروگاه‌های کشور

رتبه برتر نیروگاه نکا در ارزیابی عملکرد سال‌۱۳۹۵ نیروگاه‌های کشور در ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت نیرو پیرامون عملکرد سال‌۱۳۹۵ شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور، نیروگاه شهید سلیمی نکا حایز رتبه برتر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، آیین اعلام نتایج این ارزیابی و تقدیر از شرکت‌های برتر با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر، اعضای […]

رتبه برتر نیروگاه نکا در ارزیابی عملکرد سال‌۱۳۹۵ نیروگاه‌های کشور

در ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت نیرو پیرامون عملکرد سال‌۱۳۹۵ شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور، نیروگاه شهید سلیمی نکا حایز رتبه برتر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، آیین اعلام نتایج این ارزیابی و تقدیر از شرکت‌های برتر با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر، اعضای شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت نیرو، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی و مدیران عامل شرکت‌های برگزیده در وزارت نیرو برگزار شد.

 شرکت‌های مدیریت تولیدبرق نکا، برق منطقه‌ای فارس، توزیع برق فارس، آب و فاضلاب شهری یزد، آب و فاضلاب روستایی قزوین، آب منطقه‌ای خراسان‌رضوی و بهره‌برداری از سد و نیروگاه دز در حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق عناوین برتر را به‌دست آوردند.

 اردکانیان با اهدای تندیس و لوح تقدیر از تلاش‌ها و اهتمام مدیران و کارکنان خدوم صنعت آب و برق کشور برای تحقق برنامه‌ها و اهداف سالانه این وزارتخانه در زمینه خدمتگزاری به مردم تجلیل کرد.

 

خاطرنشان می‌شود که در کارنامه درخشان شرکت مدیریت تولیدبرق نکا، کسب رتبه‌های اول ارزیابی عملکرد سال‌های ۹۰ و ۹۲، سوم ۹۱ و دوم‌۹۳ و ۹۴ نیز به ثبت رسیده و این ششمین عنوان برتر این شرکت در ارزیابی‌های ۶ سال گذشته است.