اجرای بیش از ۸هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر نوشهر

مدیر امور آبفای نوشهر خبر داد اجرای بیش از ۸هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر نوشهر مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر از اجرای ۸هزارو۷۰۰متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، موسوی به اجرای پروژه‌های درحال اجرای بخش آب و فاضلاب این […]

مدیر امور آبفای نوشهر خبر داد

اجرای بیش از ۸هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر نوشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر از اجرای ۸هزارو۷۰۰متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، موسوی به اجرای پروژه‌های درحال اجرای بخش آب و فاضلاب این امور اشاره و تصریح کرد: عملیات اصلاح و توسعه ۲۷۰۰متر شبکه توزیع آب درشهرهای نوشهر و پول درحال اجراست.

وی، با اشاره به اجرای اقدامات لازم برای حفاظت هوشمند تأسیسات آب شرب چشمه‌های گردوک، اسپی او و ایستگاه سنگ تجن افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب شهر کجور با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه نیز درحال انجام است.

مدیر امور آبفای نوشهر، با بیان اینکه عملیات احداث خط انتقال آب به طول ۳هزارو۵۱۲متر در اقطار ۶۳ تا ۳۵۰میلی‌متری در شهرهای کجور، پول و نوشهر در حال اجراست، تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر پول با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه از دیو چشمه نیز طراحی و عملیات ساخت آن درحال انجام است.

وی، ساماندهی چشمه اسپی او با ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتر در ثانیه، تکمیل خط انتقال آب ۴۰۰میلی‌متری کمربندی نوشهر در راستای افزایش ظرفیت انتقال آب به شرق نوشهر، تعمیر و راه‌اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری در چشمه گردوک را از دیگر اقدامات درحال اجرای امور نوشهر عنوان کرد.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه‌های درحال اجرای این امور در بخش فاضلاب اشاره و تصریح کرد: ۸هزارو۷۰۰متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در نوشهر درحال اجراست.

مدیر امور آبفای نوشهر، از ارتقای تلمبه‌خانه۵ و ۱ sf فاضلاب این شهر خبر داد و گفت: اقلام نصب انشعاب فاضلاب به تعداد ۴۰۰ فقره نیز تهیه و درحال نصب قرار دارد.

وی، با اشاره به اجرای منهول پمپ با ظرفیت ۳٫۵متر مکعب در ساعت، در ادامه اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب محدوده زندان نوشهر، افزود: دودستگاه پمپ مستغرق فاضلاب ایستگاه پمپاژ تصفیه‌خانه فاضلاب تعمیر و اجزای معیوب تأسیسات تلمبه‌خانه‌ها و تصفیه فاضلاب موجود اصلاح و بازسازی شد.

موسوی منابع تأمین اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها را منابع عمومی و داخلی شرکت و تبصره‌ها عنوان کرد.