صدور ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در مازندران

صدور ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۶ صادر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهارداشت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با هدف […]

صدور ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۶ صادر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهارداشت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با هدف کاهش ریسک‌پذیری و پوشش انواع خطرات پیش روی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش تولید و صنعت، راه‌اندازی و تشکیل ‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: ضمانتنامه صندوق برای تسهیل در تأمین مالی و در راستای جایگزینی وثیقه مورد مطالبه بانک‌ها، برای واحدهای تولیدی و صنعتی صادر می‌شود.

موسوی بیان‌داشت: در سال گذشته ۱۱۲ میلیارد ریال ضمانتنامه برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان صادر شده است.

وی با اشاره به نقش مهم و کلیدی صنایع کوچک در رونق اقتصادی کشور تصریح‌کرد: صنایع کوچک با توجه به شرایط موجود در تهیه تسهیلات بانکی، خرید مواداولیه و تجهیزات، می‌توانند از مزایای صندوق ضمانت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان‌کرد: صنایع کوچک و متوسط به دلیل دارا بودن ویژگی شامل انعطاف‌پذیری، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، نقش مهم در ایجاد اشتغال و تولید دارند.