ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در ساری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در ساری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری به لزوم اخذ مجوز تاکسی‌های اینترنتی از سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری اشاره کرده و گفت: برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی و تعامل سازمان تاکسیرانی با این نوع خدمات شهروندی، در صورت صدور مجوز، ساماندهی آنها اجرایی خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری

ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در ساری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری به لزوم اخذ مجوز تاکسی‌های اینترنتی از سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری اشاره کرده و گفت: برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی و تعامل سازمان تاکسیرانی با این نوع خدمات شهروندی، در صورت صدور مجوز، ساماندهی آنها اجرایی خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری ساری، حمیدفضل‌ا…‌نژاد، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مرکز استان در گفت‌و‌گویی به فعالیت ۳۰۰۷ تاکسی در شهر ساری اشاره کرده و اظهارداشت: از این تعداد ۸۴۰ خودرو برچسب سرویس مدارس داشته و ۲۰۰ تاکسی نیز به‌صورت بیسیم در حال ارایه خدمات هستند و با برنامه‌ریزی‌های جدید در سال ۹۷، ساماندهی ایستگاه‌ها و ارایه امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصویبنامه وزارت کشور در زمینه شرایط اخذ مجوز تاکسی‌های اینترنتی را مورد توجه قرارداد و افزود: تا به امروز چندین شرکت برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند و با بررسی‌های میدانی و کارشناسی که صورت گرفته یکی از الزامات اخذ مجوز از سوی سازمان تاکسیرانی، استفاده از تاکسی‌های درون‌شهری است.

فضل‌ا…نژاد امنیت خاطر شهروندان را از مزایای این طرح دانست و ادامه داد: رانندگان خودروها زیر نظر این سازمان مراحل قانونی و روند تأیید صلاحیت مانند سوء‌پیشینه، تأهل و حداقل ۲۳ سال سن را دارا هستند و لذا شهروندان با امنیت خاطر و رفاه بیش‌تری از این خودرو‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری به رویکرد گردشگری تیم مدیریت شهری اشاره کرده و تصریح کرد: تخصیص خودروهای مخصوص گردشگری با رانندگان مسلط به زبان خارجی و با هدف شناساندن نقاط بومی، تاریخی و رفاهی مرکز استان به گردشگران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.