اعلام سهمیه جدید نفت سفید در طالقان و آسارای استان البرز

اعلام سهمیه جدید نفت سفید در طالقان و آسارای استان البرز معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید جهت خانوارهای نفت سفید سوز شهرستان طالقان و بخش آسارای جاده کرج به چالوس خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه […]

اعلام سهمیه جدید نفت سفید در طالقان و آسارای استان البرز

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید جهت خانوارهای نفت سفید سوز شهرستان طالقان و بخش آسارای جاده کرج به چالوس خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز اکبرنوروزی گفت: خانوارهای یک تا ۶ نفره به مقدار ۴۴۰ لیتر، خانوارهای ۷ نفره و بالاتر به مقدار۶۶۰ لیتر می‌توانند نفت سفید مورد نیاز خود را از طریق فروشندگی‌های مربوطه و با نرخ مصوب هر لیتر یک‌هزار و ۵۰۰ ریال دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: سهمیه جدید اعلام شده، نوزدهمین مرحله تخصیص نفت سفید به خانوارهای استان البرز در قالب سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید است که بر روی پوز کلیه فروشندگی‌ها تا پایان خردادماه سال‌جاری دارای اعتبار است.

در این نوبت نیز همانند دوره‌های قبل استفاده از کارت الکترونیکی نفت سفید توسط خانوار‌ها الزامی بوده و فروشندگان می‌بایست استفاده از این کارت را مدنظر قرار دهند.