اتصال ۲۵ شهر و ۲۹۲ روستا در خراسان‌جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خبر داد اتصال ۲۵ شهر و ۲۹۲ روستا در خراسان‌جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط کارکنان شرکت گاز، ۴ شهر و ۹۰ روستا در سطح استان سال گذشته به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خبر داد

اتصال ۲۵ شهر و ۲۹۲ روستا در خراسان‌جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط کارکنان شرکت گاز، ۴ شهر و ۹۰ روستا در سطح استان سال گذشته به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی، شرکت گاز خراسان‌جنوبی، «سیدمحمودهاشمی» با تشریح عملکرد سال گذشته این شرکت و با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه شبکه‌های گازرسانی در اقصی نقاط استان اظهار داشت: در حال‌حاضر ۲۵ شهر مشتمل بر ۹۵درصد خانوار شهری و ۲۹۲ روستا مشتمل بر ۴۶ درصد خانوار روستایی خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت‌های شرکت گاز استان بوده و در این راستا، اقدامات ارزشمندی اجرایی شده و یا درحال برنامه‌ریزی و اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای ۴۹۴۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی استان گفت: ۶۲۵ کیلومتر از شبکه مزبور طی سال گذشته در استان اجرا شده است.

هاشمی با اشاره به تلاش‌های شرکت گاز استان برای بهره‌مندی و توزیع متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط استان از اجرای ۲۴۴۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و ۲۵۰۰ کیلومتر در مناطق روستایی استان خبر داد.

وی با بیان این‌که تاکنون ۸۲۶ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان خراسان‌جنوبی اجرا شده است گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۱۴ هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب شده و بیش از ۲۱۳ هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و حمل‌ونقل در استان تصریح کرد: تا کنون گازرسانی به ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان انجام شده که ۵۶ واحد در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل شده است و برنامه این شرکت برای سال‌جاری نیز گازرسانی به ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دیگر است، همچنین با عنایت به استقبال مشترکین در مصرف گاز CNG در استان که نشان‌دهنده انتخاب آگاهانه مردم در جایگزینی سوخت گاز به جای بنزین است، هم اکنون ۲۴جایگاه CNG در استان خراسان‌جنوبی فعال و در حال خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز است.