عدم حضور مناقصه گران در مناقصات با نوسانات ارزی

شهردار رشت مطرح کرد عدم حضور مناقصه گران در مناقصات با نوسانات ارزی شهردار رشت به همراه جمعی از مدیران شهرداری رشت با حجت الاسلام فلاحتی ، امام جمعه رشت دیدار و گفت گو کردند. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از  روابط عمومی  شهرداری رشت ، مسعود نصرتی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد […]

شهردار رشت مطرح کرد

عدم حضور مناقصه گران در مناقصات با نوسانات ارزی

شهردار رشت به همراه جمعی از مدیران شهرداری رشت با حجت الاسلام فلاحتی ، امام جمعه رشت دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از  روابط عمومی  شهرداری رشت ، مسعود نصرتی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۷ شهرداری آرمانی در نظر گرفته شده است اظهار کرد: امسال هزارو ۶۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری توسط شورای اسلامی رشت  مصوب شده است و همچنین مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در صورت تحقق درآمد به صورت کد ستاره دار درج شده است .

شهردار رشت تغییر ونوسانات بازار ارز را در تحقق بودجه شهرداری تاثیرگذار دانست و افزود : در صورت عدم تثبیت قیمت ارزشهرداریها و کشور با مشکل مواجه خواهند شد و پیمانکاران در مناقصه ها شرکت نمیکنند.

نصرتی خاطر نشان کرد : امیدواریم نرخ ارز تا پایان اردیبهشت تثبیت شود تا فصل عمرانی را از دست ندهیم .

وی با اشاره به اینکه برای ۱۷ پروژه شاخص شهرداری مدیر وحامی پروژه انتخاب کردیم بیان کرد: برای پروژه ها متولی مشخصی انتخاب کردیم تا به دقت اجرا شوند و جدا از وظایف روزانه شهرداری نظیر آسفالت ، رفت وروب و ….. است .

شهردار رشت احداث تقاطع غیر هم سطح ، زباله سوز، افزایش ناوگان اتوبوسرانی ، پیگیری برای راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب رودخانه ها با خرید طرح تضمینی پساب ، شهر شب های روشن تملک و اجرای بلوار ۹۰ متری و پارکینگ طبقاتی و….. را از جمله پروژه های شهرداری شمرد .

نصرتی با اشاره به اینکه برای طرح ” شهر شب های روشن” مدیر پروژه انتخاب کردیم ابراز داشت :تفاهم نامه ای با شرکتهای تخصصی بانک شهر در این خصوص منعقد میشود و با نورپردازی مناسب طرح شهر شب های روشن را اجرا میکنیم .

شهردار رشت تصریح کرد : در طرح شب های روشن مسائل فرهنگی را در نظر گرفته ایم که در کنار حفظ شئونات اسلامی گردشگران داخلی و خارجی نیز از آن بهره مند شوند .

وی از انعقاد ۳۱ تفاهم نامه سرمایه کذاری در شهرداری رشت خبر داد و بیان کرد : به تدریج این تفاهم نامه ها به قرارداد تبدیل میشوند.

نصرتی از پرداخت حقوق فروردین و عیدی پاکبانان و اقشار آسیب پذیر شهرداری خبر داد و گفت : برای نخستین بار هم زمان با حقوق کارمندان و بدون تاخیر حقوق پاکبانان پرداخت شد .

شهردار رشت از آکاهی نماینده ولی فقیه استان گیلان به مسائل و مشکلات موجود قدردانی کرد و افزود : بسیار ارزشمند است نماینده ولی  علاوه برآگاهی از قوانین و مقررات داخلی از آیین نامه های کشورهای دیگر نیز آگاهی دارند.