مطالبات سررسید شده هر چه سریع‌تر تعیین ‌تکلیف شود

شهردار کرمان مطالبات سررسید شده هر چه سریع‌تر تعیین ‌تکلیف شود ستاد پیگیری مطالبات شهرداری کرمان با حضور شهردار و سایر اعضا تشکیل شد. شهردار کرمان در این نشست با تأکید بر شناسایی دقیق مطالبات شهرداری در بخش‌های مختلف، بر چاره‌اندیشی برای سرعت ‌بخشیدن به وصول مطالبات تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

شهردار کرمان

مطالبات سررسید شده هر چه سریع‌تر تعیین ‌تکلیف شود

ستاد پیگیری مطالبات شهرداری کرمان با حضور شهردار و سایر اعضا تشکیل شد.

شهردار کرمان در این نشست با تأکید بر شناسایی دقیق مطالبات شهرداری در بخش‌های مختلف، بر چاره‌اندیشی برای سرعت ‌بخشیدن به وصول مطالبات تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کرمان سیدمهران‌عالم‌زاده افزود: مطالبات سررسید شده باید هر چه سریع‌تر تعیین ‌تکلیف شود؛ ضمن این‌که باید با تهیه‌ نرم‌افزاری، دسترسی به چگونگی وضعیت مطالبات شهرداری تسهیل شود.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان هم در این نشست اولویت نخست ستاد پیگیری مطالبات شهرداری کرمان را پیشگیری از افزایش مطالبات شهرداری دانست و گفت: اولویت دیگر چاره‌اندیشی برای وصول مطالبات سنوات گذشته است.

سیدمحمدموسوی در این راستا همفکری و هم‌افزایی مدیران مربوط به شهرداری را ضروری دانست و گفت: باید برای وصول درآمدهای شهرداری به‌صورت منسجم پیش برویم تا بتوانیم حقوق معوق و بدهی‌های شهرداری به مردم را پرداخت کنیم.

وی تأکیدکرد: راهکارهای وصول مطالبات توسط اعضا بررسی و در نشست آینده‌ ستاد پیگیری مطالبات شهرداری ارایه شود.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان محاسبه‌ دقیق پرونده‌هایی که به کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ ارسال می‌شود را نیز ضروری دانست.

در این نشست بر تسهیل فرایند وصول مطالبات شهرداری نیز تأکید شد.