برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان‌کرمان

با حضور معاون امور برنامه‌ریزی مدیریت شرکت ملی گازایران صورت گرفت برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان‌کرمان این مراسم با حضور مشایخی، معاون امور برنامه‌ریزی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گازایران، رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام‌جلالی، سرهنگ‌خواجویی معاون هماهنگ‌کننده استان، مهندس‌خالقی مدیرکل امور شهر و روستای استانداری کرمان، دکتر صالحی ریاست بهداشت و درمان صنعت […]

با حضور معاون امور برنامه‌ریزی مدیریت شرکت ملی گازایران صورت گرفت

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان‌کرمان

این مراسم با حضور مشایخی، معاون امور برنامه‌ریزی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گازایران، رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام‌جلالی، سرهنگ‌خواجویی معاون هماهنگ‌کننده استان، مهندس‌خالقی مدیرکل امور شهر و روستای استانداری کرمان، دکتر صالحی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت استان‌کرمان و کارکنان شرکت گاز استان‌کرمان برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان‌کرمان، در ادامه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان‌کرمان مشایخی نیروی انسانی را، مهم‌ترین رکن هر سازمان عملیاتی دانست و ادامه داد: تلاش مجموعه باید بر حمایت از فعالیت‌های بی‌وفقه این عزیزان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های سازمانی استوار باشد. طبق آمارها، ۵۰ شهر و ۹۳۴ روستا در استان گازدار و ۶ شهر و ۲۱۶ روستا در دست اجرا است و خوشبختانه ۶۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی در کل استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند. در حال‌حاضر روزانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود که باید به‌واسطه شبکه‌های پایدار برند شرکت ملی گاز جهانی شود.

مشایخی ادامه داد: در شروع دولت یازدهم، بحث گازرسانی به روستا‌ها و شهرهای فاقد گاز، به عنوان یکی از هدف‌های اصلی شرکت ملی گاز ایران معین شد، براین اساس عملکردی که در طول خدمات دولت یازدهم درباره گازرسانی به روستا‌ها صورت پذیرفت یک کار منحصر به فرد و بزرگ بود که تکرار آن در دولت‌های پیشین سابقه نداشت تا جایی که طی ۴سال حدود ۹هزار روستا در کشور گازرسانی شدند.

وی با تأکید بر این‌که روند رو به رشد گازرسانی در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد، گفت: در سال‌جاری با اعتبارات خوبی که برای استان‌کرمان برنامه‌ریزی شده است شاهد بهره‌مندی تعداد زیادی از شهر‌ها و روستا‌ها خواهیم بود.

در ادامه خالقی از زحمات چند ساله مهندس ودیعتی تشکر و قدردانی کردند و با توجه به محرومیت استان خواستار توجه بیش‌تر به شهر‌ها و روستاهای فاقد گاز شدند.

منوچهر فلاح، مدیرعامل جدید شرکت گاز استان‌کرمان نیز اولویت اول کاری شرکت گاز استان‌کرمان را اتمام پروژه‌های جاری و پیگیری ویژه‌ای نسبت به انجام و اجرای پروژه‌های جنوب استان اعلام کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس ودیعتی به داشتن ۴ویژگی صداقت، تعهد کاری، تخصص و تلاش و کوشش برای همگان جلسه را خاتمه دادند.