انجام فعالیت‌های جنبی و مؤثر در افزایش ایمنی و بهبود محیط‌کار توسط تلاشگران دستگاه حفاری ۴۲ فتح

همسو با انجام وظایف تکلیفی انجام فعالیت‌های جنبی و مؤثر در افزایش ایمنی و بهبود محیط‌کار توسط تلاشگران دستگاه حفاری ۴۲ فتح لیلا زرگانیان، تلاشگران دستگاه حفاری ۴۲فتح از مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ همسو با انجام وظایف تعریف شده مربوط به‌کار موفق به فعالیت‌های جنبی و مؤثری در راستای افزایش سطح ایمنی، ایجاد […]

همسو با انجام وظایف تکلیفی

انجام فعالیت‌های جنبی و مؤثر در افزایش ایمنی و بهبود محیط‌کار توسط تلاشگران دستگاه حفاری ۴۲ فتح

لیلا زرگانیان، تلاشگران دستگاه حفاری ۴۲فتح از مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ همسو با انجام وظایف تعریف شده مربوط به‌کار موفق به فعالیت‌های جنبی و مؤثری در راستای افزایش سطح ایمنی، ایجاد انگیزش و بهبود محیط، برای افزایش راندمان کار شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس دستگاه حفاری ۴۲ فتح، که هم‌اکنون در جزیره خارگ استقرار و در حال تکمیل یک حلقه چاه‌نفتی است درباره شنیده‌ها از فعالیت‌های جانبی و خودجوش از سوی کارکنان این دستگاه توضیح داد: طراحی و نصب سامانه آمارگیری سریع برای افزایش اطمینان بیش‌تر در شمارش افراد حاضر در موقعیت دستگاه به ویژه در مواقع بروز حوادث احتمالی است.

حمیدنوبخت گفت: با طراحی این سیستم اقلام مورد نیاز با همکاری سرپرست حراست و افسر ایمنی دستگاه وسایل لازم از خارج از منطقه تهیه و این سامانه در ایستگاه ورودی دستگاه نصب شد که با بهره‌گیری از آن برای تمامی افرادی که وارد محوطه دکل می‌شوند کارت مخصوص شناسایی عکس‌دار تهیه و در محل تعیین شده قرار می‌گیرد.

وی افزود: وجود این سیستم در مواقع اضطراری بسیار اهمیت دارد زیرا به سرعت مشخص می‌شود که کدام یک از همکاران با چه مسؤولیتی نتوانسته است خود را به محیط امن برساند و در اینجا عوامل امداد و نجات وارد عمل می‌شوند تا به فرد حادثه دیده کمک کنند.

نوبخت اظهار کرد: از دیگر اقدامات جمعی کارکنان این دستگاه، تهیه دستگاه گریس پمپ هوایی و ساخت دستگاه سند پلاست با استفاده از تجهیزات و قطعات موجود اشاره کرد که سبب آسان شدن کار و رضایتمندی همکاران شده است.

رییس دستگاه ۴۲ فتح بازسازی کامل یک دستگاه کانکس ۱۲متری و آماده‌سازی آن به عنوان سالن ورزشی را یادآور و با اشاره به این‌که توسط همکاران یک میز تنیس رومیز ساخته و در آن تعبیه شده است از امور ورزش و تربیت‌بدنی شرکت خواست تا در زمینه تجهیز این مکان همکاری کند.

وی مرمت اساسی دو دستگاه کانتینر ۶ و ۳متری را از دیگر فعالیت‌های خودجوش همکاران برشمرد و افزود: کانکس ۶متری با ساخت ابزار و تجهیزات وزنه‌برداری در محل دستگاه به نحو مناسبی تجهیز و کانتینر دوم برای استفاده نگهبانی پمپ رودخانه مورد استفاده قرار گرفت.

رییس دستگاه ۴۲ فتح خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی میان کارکنان و اهدای جوایز به مناسبت‌های مختلف و ایجاد فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در جهت تحرک و ایجاد نشاط همکاران صورت گرفته است.

وی گفت: فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته حاصل تلاش جمعی کارکنان با همکاری مستمر آقایان زریربخشی، رییس منطقه، افشین‌قائدامینی، سرپرست حراست و مصطفی بلدی و نویدخلیلی، افسران ایمنی دستگاه در فرصت فراغت از کار بر روی دستگاه، انجام شده است.