کسب افتخاری دیگر برای شرکت گاز استان‌کرمان

کسب افتخاری دیگر برای شرکت گاز استان‌کرمان در مسابقات قهرمانی کاراته دختران که به میزبانی هیأت کاراته استان خوزستان برگزار شد، خانم فاطمه‌شیرانی فرزند غلامرضا‌شیرانی کارمند شرکت گاز استان‌کرمان موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات در سبک کمیته و در رده سنی جوانان شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی […]

کسب افتخاری دیگر برای شرکت گاز استان‌کرمان

در مسابقات قهرمانی کاراته دختران که به میزبانی هیأت کاراته استان خوزستان برگزار شد، خانم فاطمه‌شیرانی فرزند غلامرضا‌شیرانی کارمند شرکت گاز استان‌کرمان موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات در سبک کمیته و در رده سنی جوانان شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان‌کرمان فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان‌کرمان ضمن خرسندی از موفقیت ورزشی فرزندان شرکت گاز گفت: تلاش و کوشش ورزشکاران ایرانی در رسیدن به موفقیت زبانزد تمام مردم دنیا می‌باشد و جای بسی افتخار است که شرکت گاز استان‌کرمان چنین ورزشکاران نمونه و پرتلاشی دارد که با تلاش و کوشش مستمر و با استعانت از خداوند متعال در کنار درس و تحصیل، برای اعتلای ورزش شرکت و تندرستی جان و داشتن روحیه پرنشاط و شاداب، ورزش را نیز در برنامه زندگی خود قرار داده‌اند. لازم است از اینجا برای تمامی کارکنان و ورزشکاران آرزوی سلامتی و سربلندی و افتخارآفرینی داشته باشم.