صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسؤولان را تقویت می‌کند

استاندار گیلان صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسؤولان را تقویت می‌کند سالاری با اشاره به این‌که ساده‌زیستی در گفتار و رفتار از خصوصیت‌های بارز شهیدان انصاری و نورانی بوده است، گفت: صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسؤولان را تقویت می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در حاشیه […]

استاندار گیلان

صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسؤولان را تقویت می‌کند

سالاری با اشاره به این‌که ساده‌زیستی در گفتار و رفتار از خصوصیت‌های بارز شهیدان انصاری و نورانی بوده است، گفت: صداقت در رفتار با مردم پشتیبانی آنان از مسؤولان را تقویت می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدانصاری، استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضانورانی معاونت عمرانی وی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان که در سالن اجتماعات مخابرات گیلان برگزار شد با اشاره به این‌که ساده‌زیستی در رفتار و گفتار از خصوصیات بارز شهیدان انصاری و نورانی بود، اظهارکرد: مردم استان گیلان خاطرات خوبی از این شهیدان به یادگار دارند. وی با بیان این‌که امروز هم مردم از ما انتظار صداقت در گفتار و رفتار را دارند، گفت: تقویت صداقت در رفتار با مردم کمال همراهی آنان با مسؤولان حتی در مقاطعی که شاهد نارسایی باشند را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان، بر ضرورت تقویت خصیصه تلاش صادقانه مسؤولان برای مردم تأکید و تصریح‌کرد: در همه سطوح اجرایی و خدمتگزاری به مردم نیازمند استمرار صداقت با آنان هستیم تا شاهد پیشرفت بیش از پیش خدمت‌رسانی باشیم.