سیلوی ۱۰ هزار تنی شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسید

سیلوی ۱۰ هزار تنی شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسید سیلویی با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با هزینه مبلغ ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و برای تعداد ۱۲ نفر اشتغال ایجاد شد و با افتتاح این سیلو ذخیره‌سازی گندم در استان مرکزی به مرز ۷۰۰ هزار تن رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسنی با بیان […]

سیلوی ۱۰ هزار تنی شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسید

سیلویی با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با هزینه مبلغ ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و برای تعداد ۱۲ نفر اشتغال ایجاد شد و با افتتاح این سیلو ذخیره‌سازی گندم در استان مرکزی به مرز ۷۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسنی با بیان این‌که مشکلی در ذخیره‌سازی نداریم، ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده عملیات خرید تضمینی گندم به بهترین شکل ممکن و با استفاده از همه توان شرکت و بخش خصوصی در حال انجام است و تاکنون حدود ۴۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی ذخیره شده است.

وی ادامه داد استان مرکزی قطب گندم‌خیز کشور است و موجودی گندم استان در حد قابل توجهی است که از نظر ذخایر و تکافوی مصرف در منطقه اطمینان بخش قرار داریم، به‌طوری‌که مازاد آن را به استان‌های همجوار صادر می‌کنیم. وی در پایان گفت: این شرکت با تمام توان تا آخرین محموله در خدمت کشاورزان است.