بازدید مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از روزنامه مناقصه‌مزایده یزد

بازدید مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از روزنامه مناقصه‌مزایده یزد مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از روزنامه مناقصه‌مزایده یزد بازدید کردند در این مراسم شبانی، مدیر مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و خانم موسوی، کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از […]

بازدید مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از روزنامه مناقصه‌مزایده یزد

مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از روزنامه مناقصه‌مزایده یزد بازدید کردند

در این مراسم شبانی، مدیر مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و خانم موسوی، کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از دفتر سرپرستی روزنامه مناقصه‌مزایده استان یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده در این مراسم مدیر و کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با فعالیت‌های این دفتر استانی آشنا شدند.

شبانی با اشاره به فعالیت‌های خبرنگاران در استان یزد گفت خانه مطبوعات به عنوان مکانی رسمی است که پیگیر برنامه‌های رسانه‌ای استان است. وی در پایان از همکاری خوب این رسانه با اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی یزد و خانه مطبوعات تقدیر و قدردانی کرد.

موسوی نیز در ادامه این بازدید افزود: خبرنگاران می‌توانند با ثبت نام در این خانه به صورت رسمی فعالیت داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های این رسانه در استان گفت امید است که با حضور بیش‌تر این رسانه در استان شاهد پوشش اخبار و اطلاعات استان باشیم.