برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت گاز خراسان‌جنوبی

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت گاز خراسان‌جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به تصویب پروژه پژوهشی پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش در شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، از برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی اظهارداشت: […]

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت گاز خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به تصویب پروژه پژوهشی پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش در شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، از برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در این شرکت خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی اظهارداشت: در راستای اجرای پروژه پژوهشی مدیریت دانش، پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش و به منظور جمع‌آوری، مستندسازی، توزیع و استفاده مؤثر از تجربه‌های سازمانی مدیران و کارشناسان، مطابق نظام نامه مدیریت دانش شرکت، دوره آموزشی مدیریت دانش با حضور کرمانی در این شرکت برگزار شد.

وی افزود: براساس نظام نامه سیستم مدیریت دانش، با هدف تقدیر و ارج نهادن به تجربه و دانش پرسنل در آستانه بازنشستگی، سازمان با برگزاری جلسه مصاحبه دانشی، دانش‌های با ارزش افراد مذکور را استخراج کرده و این دانش‌ها را به اسم خود فرد، وارد سیستم جامع نرم‌افزاری مدیریت دانش شرکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره به تعریف مدیریت دانش‌بیان کرد: فرایند کشف، کسب، سازماندهی، پردازش، نگهداری، توسعه و به ‌کارگیری دانش در سازمان که توسط افراد سازمانی به ‌دست می‌آید از طریق ایجاد پیوند میان منابع انسانی، فناوری اطلاعات و فرهنگسازی مناسب برای دستیابی به اهداف سازمان شکل می‌گیرد.