آموزش باید با انتقال دانش، مهارت و نگرش به رفتار تبدیل شود

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان آموزش باید با انتقال دانش، مهارت و نگرش به رفتار تبدیل شود نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آموزش دارای ۳ بخش دانش، مهارت و نگرش است که باید با هم پیش بروند تا به اقدام و رفتار تبدیل شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی بهرامی در بازدید رییس و برخی […]

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان

آموزش باید با انتقال دانش، مهارت و نگرش به رفتار تبدیل شود

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آموزش دارای ۳ بخش دانش، مهارت و نگرش است که باید با هم پیش بروند تا به اقدام و رفتار تبدیل شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی بهرامی در بازدید رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از مراکز فرهنگی شهرداری کرمان، خطاب به مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی شهرداری کرمان افزود: اگر در آموزش فقط به انتقال دانش تکیه کنیم و دانش همراه با انتقال مهارت نباشد، به نگرش تبدیل نمی‌شود و در نهایت انتقال پیدا نکرده و به اقدام و رفتار منجر نمی‌شود.

رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا با بیان این‌که اگر مردم آموزش ببینند، در فعالیت‌های مختلف مشارکت می‌کنند، تأکید کرد: باید اصل را بر آموزشِ همراه با دانش، مهارت و نگرش بگذاریم.

بهرامی همچنین بر همواره یادگیری و به‌ روز بودن مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی شهرداری کرمان تأکید کرد و گفت: مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی ازجمله فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ، باید با آموزش‌های مستمر، به ‌روز باشند تا بتوانند در شهروندان تأثیر بگذارند.

لازم به ذکر است؛ روز گذشته محمد فرشاد، رییس شورا، به‌ همراه علی بهرامی، نایب ‌رییس شورا و رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان، زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان و سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا، از فرهنگسراهای جان‌جهان، ماه بنی‌هاشم (علیه‌السلام) و کوثر شهرداری کرمان بازدید کردند و در جریان اقدامات مراکز فرهنگی شهرداری کرمان قرار گرفتند.