برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حریق و حوادث

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حریق و حوادث در همین راستا ۵ دوره و آموزش‌های ضمن خدمت شامل دو مورد دوره خاموش‌کننده‌های دستی و دوره مدیریت استرس ویژه فرماندهان عملیاتی برگزار شده است. معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد مقدس از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیرانه […]

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حریق و حوادث

در همین راستا ۵ دوره و آموزش‌های ضمن خدمت شامل دو مورد دوره خاموش‌کننده‌های دستی و دوره مدیریت استرس ویژه فرماندهان عملیاتی برگزار شده است.

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد مقدس از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیرانه در حوزه حریق و حوادث جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، خلیل‌ا…‌کاظمی با اشاره به اهمیت آموزش‌های شهروندی در خصوص جلوگیری از وقوع حوادث و حریق گفت: در این راستا به درخواست فرهنگسرای کودک آینده و فرهنگسرای ترافیک همکاری‌های آموزشی شهروندی با هدف انتقال دانش پیشگیرانه از حریق و حوادث با توجه به پراکندگی جمعیتی و منطقه‌ای شهر مشهد آغاز شده است.

وی به آموزش‌های تخصصی برون سازمانی اداره آموزش آتش‌نشانی در هفته‌ای که گذشت اشاره کرد و اظهار کرد: در همین راستا ۵ دوره و آموزش‌های ضمن خدمت شامل دو مورد دوره خاموش‌کننده‌های دستی و دوره مدیریت استرس ویژه فرماندهان عملیاتی برگزار شده است.

کاظمی با اشاره به انجام ۲۸ مورد بازدید کارشناسی، نظارتی و اقدامات تأسیساتی ایستگاه‌های آتش‌نشانی اشاره و تصریح کرد: تعداد ۱۴ مورد بازدید توسط گروه نظارت اداره فنی و عمران از پروژه‌های فعال انجام شده است.