اجرای عملیات خط‌کشی و رنگ‌آمیزی زمین‌های بازی پارک بانوان

اجرای عملیات خط‌کشی و رنگ‌آمیزی زمین‌های بازی پارک بانوان معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری اراک در ارتباط با زمین‌های بازی ایجاد شده در بوستان بانوان اظهارداشت: خط‌کشی زمین‌های بازی تنیس، مسیر تندرستی، والیبال، بسکتبال و بدمینتون این پارک در حال انجام است. محمد رضاخسروی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از عملیات […]

اجرای عملیات خط‌کشی و رنگ‌آمیزی زمین‌های بازی پارک بانوان

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری اراک در ارتباط با زمین‌های بازی ایجاد شده در بوستان بانوان اظهارداشت: خط‌کشی زمین‌های بازی تنیس، مسیر تندرستی، والیبال، بسکتبال و بدمینتون این پارک در حال انجام است.

محمد رضاخسروی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از عملیات رنگ‌آمیزی زمین‌های والیبال و بسکتبال نیز صورت پذیرفته است که به زودی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: عملیات رنگ‌آمیزی زمین بدمینتون نیز به زودی آغاز می‌شود، همچنین عملیات خط‌کشی زمین اسکیت این مجموعه نیز از اقدامات آتی خواهد بود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری خبر داد: طی ماه گذشته اجرای خط‌کشی ۴۰ معبر پیاده‌رو و سرعت‌کاه با اولویت کمربندی شمالی با توجه به سفرهای تابستانه و همچنین معابر اصلی شهر با اولویت هسته مرکزی شهر انجام پذیرفت.

خسروی تأکید کرد: آشکارسازی سرعت‌کاه‌های موجود در کمربندی با نصب چراغ‌های دفنی در حال انجام می‌باشد.