پروژه‌های شهرک در سایه همدلی و تعامل مسؤولین، با سرعت در حال پیشروی هستند

شهردار اراک در مراسم افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو پروژه‌های شهرک در سایه همدلی و تعامل مسؤولین، با سرعت در حال پیشروی هستند تاجران، در مراسم بهره‌برداری از فاز اول پردیس خودرویی گفت: خیلی خوشحالم که این پروژه بسیار خوب امروز افتتاح می‌شود و خدا را شاکریم که ماحصل زحمات گذشتگان، شورای دوره سوم و […]

شهردار اراک در مراسم افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو

پروژه‌های شهرک در سایه همدلی و تعامل مسؤولین، با سرعت در حال پیشروی هستند

تاجران، در مراسم بهره‌برداری از فاز اول پردیس خودرویی گفت: خیلی خوشحالم که این پروژه بسیار خوب امروز افتتاح می‌شود و خدا را شاکریم که ماحصل زحمات گذشتگان، شورای دوره سوم و چهارم و شهرداران گذشته و همچنین تدبیر و تلاش اعضای شورای دوره پنجم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شهردار اراک افزود: همچنین شورای شهر و شهرداری تلاش می‌کنند که کار‌ها به صورتی انجام شود که شاهد اتفاقات خوشایند و گوارا در شهر اراک باشیم.

تاجران گفت: ما در ساخت پروژه شهرک خودرو باید به این فکر کنیم که بالغ بر ۱۵۰۰ واحد مشاغل آلاینده در سطح شهر وجود دارد که باعث ایجاد ترافیک آلودگی و ناهنجاری صوتی و دیداری می‌شوند، لذا وقتی این واحد‌ها در یک مجموعه متمرکز شوند مسایل مربوط به آلودگی و ترافیک ناشی از آن نیز کاهش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر پنجم برای مچ‌گیری نیامدند بلکه برای دستگیری از شهروندان که نیاز به کمک دارند، آمدند تا کار‌ها انجام شود و لبخند رضایت بر چهره شهروندان نقش ببندد.

شهردار اراک با اشاره به این‌که شهرداری باید به دنبال ساختن پارک، پل، سالن‌های ورزشی در راستای کاهش آلودگی و اعتیاد و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقا سلامت روح و روان شهروندان باشد. ذکر این نکته نیز حایز اهمیت می‌باشد که باید در انجام کار‌ها صبر داشته باشیم و از بی‌قراری‌ها بکاهیم تا کار‌ها به ثمر بنشینند.

تاجران تصریح کرد: امروز پروژه‌ها در سطح شهر اراک به سرعت در حال پیشروی هستند و این مهم در سایه انسجام، همکاری و مدیریت منسجم عقلایی در سطح استان انجام می‌شود.