نشست مدیرعامل آبفار خراسان رضوی با نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس

نشست مدیرعامل آبفار خراسان رضوی با نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس در نشست نماینده مردم شهرستان‌های فریمان، سرخس، بخش رضویه و احمد‌آباد مشهد در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل آبفار خراسان رضوی وضعیت آب شرب مردم روستاهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب […]

نشست مدیرعامل آبفار خراسان رضوی با نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس

در نشست نماینده مردم شهرستان‌های فریمان، سرخس، بخش رضویه و احمد‌آباد مشهد در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل آبفار خراسان رضوی وضعیت آب شرب مردم روستاهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیرعامل آبفار استان در این نشست گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۴۷۹ روستا با جمعیت بیش از یک میلیون و ۵۸۱ هزار نفر زیر پوشش خدمات این شرکت قرار دارند و حدود ۹۲ درصد جمعیت روستایی خراسان‌رضوی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند.

که از این تعداد حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ مشترک در قالب بیش از ۵۰ هزار نفر در ۷۲ روستا در بخش رضویه مشهد قرار دارند.

محمد دانشگر ضمن ارایه گزارشی از پروژه‌های اجرایی آبرسانی به روستاهای بخش رضویه مشهد، مباحثی پیرامون بررسی وضعیت آب شرب این روستا‌ها و راهکارهایی در راستای تأمین منابع آب پایدار و کیفی در این بخش با توجه به مشکلات موجود ارایه داد.

دانشگر گفت: بیش‌ترین اعتبار سال ۹۴ و ۹۵ به این بخش اختصاص داده شد و در ۲۱ روستا در قالب مجتمع کلاته میرزاجان اقدامات مناسبی صورت گرفت.

قاضی‌زاده هاشمی؛ نماینده مردم شهرستان‌های فریمان، سرخس، بخش رضویه و احمد‌آباد مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدامات شرکت آبفار خراسان رضوی در راستای تأمین آب شرب مردم روستاهای استان به ویژه روستاییان حوزه انتخابیه خود، خواستار رفع مشکلات باقیمانده در این خصوص شد.

گفتنی است در این نشست که معاون مهندسی و توسعه، مسؤول هماهنگی امور شهرستان‌ها و رییس اداره روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی و بخشدار رضویه مشهد نیز حضور داشتند، سرپرست امور آبفار سرخس گزارشی از وضعیت آبرسانی به روستاهای این شهرستان ارایه داد.