بیش از ۲۹۰۰متر اصلاح و توسعه شبکه آبفای جویبار انجام شد

در نیمه نخست سال جاری بیش از ۲۹۰۰متر اصلاح و توسعه شبکه آبفای  جویبار انجام شد مدیر امور آبفاشهری جویبار گفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۲۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و فاضلاب در این امور انجام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، کریمی به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته […]

در نیمه نخست سال جاری

بیش از ۲۹۰۰متر اصلاح و توسعه شبکه آبفای  جویبار انجام شد

مدیر امور آبفاشهری جویبار گفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۲۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و فاضلاب در این امور انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، کریمی به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این امور در نیمه نخست سال ۹۷ پرداخت و گفت: در این مدت ۸۷۵متر اصلاح و ۱۱۹۰ متر توسعه شبکه آبرسانی انجام و ۱۸۸ فقره انشعاب آب به فروش رفت.

وی، ضمن بیان این‌که در مجموع ۳۲۴۶ مورد کلرسنجی شبکه و مخزن آب شهرهای جویبار و کوهی خیل انجام شد، افزود: در این مدت ۱۲ مورد آزمایش میکروبی و ۱۶۵ انشعاب آب نصب شد.

مدیر امور آبفاشهری جویبار، از رفع ۲۷۳ مورد شکستگی خط انتقال و شبکه و تعویض ۱۳۱ کنتور خراب خبر داد و اظهارداشت: با تلاش کارکنان واحد بهره‌برداری، الکترو موتور ۵۵ کیلووات تأسیسات آبرسانی، ۳ مورد شیر هوا و دو مورد شیرفلکه ۲۵۰ تأسیسات آبرسانی تعمیر شد.

کریمی، با اشاره به ۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در نیمه نخست امسال گفت: ۱۰۷ انشعاب فاضلاب نصب و ۵۷ انشعاب فاضلاب نیز فروخته شد.

وی، ادامه داد: دو گیربکس هوادهی و پمپ کلرزنی تعمیر، رگلاتور و گرم کن کلرزنی تصفیه‌خانه فاضلاب جویبارتعویض، ۵ کیلومتر شست و شوی شبکه فاضلاب انجام و ۲۳ منهول فاضلاب همسطح‌سازی شد.

مدیر امور آبفاشهری جویبار، با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در این امور از تیرماه امسال، افزود: میز خدمت در مدت ۳ ماه فعالیت خود، پاسخگو و راهنمای بیش از ۵۰۰ مشترک بوده است.

کریمی از مشارکت خیرین در کلنگ‌زنی و آماده‌سازی و دیوارچینی پی ساختمان اداری واقع در خیابان امید شهر جویبار به ابعاد ۱۵*۱۵ مترمربع خبر داد.