برگزاری مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

برگزاری مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز و دستگاه‌های عملیاتی و حساس استان مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، رضا غضنفری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت با توجه به لزوم […]

برگزاری مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز و دستگاه‌های عملیاتی و حساس استان مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رضا غضنفری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت با توجه به لزوم ارتقای سطح آمادگی مراکز، تأسیسات و دستگاه‌های عملیاتی و حساس استان در زمان بروز حادثه و بحران، این شرکت در یک عملیات هماهنگ، مانور پدافند غیرعامل را با قطع برق این مراکز و دستگاه‌ها و استفاده از مولد‌های اضطراری برگزار کرد.

رضا غضنفری، مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان بیان‌کرد: در مانوری که از مرکز کنترل دیسپاچینگ حوزه ستادی شرکت توزیع برق خوزستان مدیریت می‌شد با قطع جریان برق به مدت ۳۰ دقیقه میزان آمادگی و سرعت عمل مراکز و دستگاه‌های عملیاتی و حساس در استفاده از مولد‌های اضطراری مورد سنجش قرارگرفت.

وی افزود انجام این مانور را موفق خواند و اظهارداشت عملیات یاد شده بدون وجود هیچ‌گونه مشکل و یا وقفه در عملکرد مراکز و شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه با تأمین برق به وسیله مولد‌های اضطراری به پایان رسید.

گفتنی است مانور پدافند غیرعامل با نظارت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و شرکت توانیر در سطح استان خوزستان صورت گرفت.