ورزش همگانی به رشد اجتماعی جوامع کمک می‌کند

ورزش همگانی به رشد اجتماعی جوامع کمک می‌کند رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، گفت: ورزش‌ همگانی علاوه بر سلامت روح و جسم، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کرج، رحیم خستو در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت روزدانشجو و با هدف توسعه ورزش همگانی […]

ورزش همگانی به رشد اجتماعی جوامع کمک می‌کند

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، گفت: ورزش‌ همگانی علاوه بر سلامت روح و جسم، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کرج، رحیم خستو در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت روزدانشجو و با هدف توسعه ورزش همگانی در پارک جهان‌نما برگزار شد، افزود: توجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به برگزاری چنین همایش‌هایی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، شایسته قدردانی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ورزش را زمینه‌ساز تقویت ارتباطات اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوامع دانست و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند توجه به موضوع محله‌محوری که یکی از اولویت‌های شورای پنجم است را تقویت کند.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات با اشاره به نقش ورزش همگانی در جوامع امروزی و ضرورتِ حمایت از آن، گفت: ورزش‌ همگانی علاوه بر تضمین سلامت روح و جسم به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

گفتنی است چندی پیش و همزمان با روز دانشجو و با هدف توسعه ورزش همگانی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری استان البرز همایش دوچرخه‌سواری در پارک جهان‌نما برگزار شد.