استفاده از تمام ظرفیت‌های پردیس برای حل مشکلات پیمانکاران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس استفاده از تمام ظرفیت‌های پردیس برای حل مشکلات پیمانکاران مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ۳ نشست ویژه، میزبان پیمانکاران فازهای مختلف مسکن مهر بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مهدی‌هدایت بعد از دیدار با گوکچن کوزو به عنوان سازنده فاز […]

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس

استفاده از تمام ظرفیت‌های پردیس برای حل مشکلات پیمانکاران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ۳ نشست ویژه، میزبان پیمانکاران فازهای مختلف مسکن مهر بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مهدی‌هدایت بعد از دیدار با گوکچن کوزو به عنوان سازنده فاز ۱۱ و نشست با مدیران شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان به عنوان سازندگان فاز ۵ و ۹ جدید، در جلسه بعدی میزبان تمامی پیمانکاران فاز ۸ پردیس بود. در این جلسات در خصوص مسایل مختلف بحث و تبادل نظر شد و سازندگان مسکن مهر، بخش عمده‌ای از مشکلات خود را بیان کردند.

هدایت در نشست با سازندگان فاز ۸، هدایت به لزوم در نظر گرفتن منافع مردم برای پیمانکاران اشاره کرد و بیان کرد از تمام ظرفیت‌های پردیس برای حل مشکلات پیمانکاران استفاده خواهد کرد. وی از رفع مسایل اساسی سازندگان و وعده حضور مرتب در پروژه‌ها و تعیین و تکلیف دغدغه سازندگان در اسرع وقت خبر داد. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از لزوم فعال‌تر شدن پروژه‌ها گفت و اعلام کرد به همه پیمانکارانی که با نیت خیر در این مسیر قدم بر‌می‌دارند، کمک خواهد شد.

همچنین در نشست با تمامی سازندگان فاز ۸، حدود ۷۰ پیمانکار این فاز به مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس خیر مقدم گفتند و حضور دوباره هدایت را یادآور دوران خوب و پرفعالیت گذشته توصیف کردند. تعدادی از سازندگان در این نشست به نمایندگی از سایرین، به بیان مسایل پرداختند. مشکلات ناشی از تغییرات قیمت اقلامی مانند آسانسور، موارد مربوط به پرداختی پیمانکاران در بانک، لحاظ هزینه‌های غیرساخت، برنامه‌ریزی برای فرایند پایان کار، تعیین برنامه زمان‌بندی دقیق و تشکیل کارگروه برای ارایه پیشنهادات، از جمله مباحثی بود که سازندگان در این نشست مطرح کردند.

در پایان این صحبت‌ها، سازندگان ابراز امیدواری کردند که در صورت حل مشکلات، همه هم قسم خواهند بود تا همسو با برنامه‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، قدم‌بردارند تا هر چه سریع‌تر شاهد فعال‌ترشدن کارگاه‌ها و تکمیل پروژه‌ها باشیم. همچنین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز اعلام کرد برای تمام مشکلات راهکار دارد و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، با ارایه بسته‌های پیشنهادی، در مورد مسایل مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.