بازدید سرپرست وزارت بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان

بازدید سرپرست وزارت بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان  سعید‌نمکی، سرپرست وزارت بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت پردیس خودگردان بین‌الملل و همچنین سلامتکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده پردیس خودگردان بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان در زمینی با زیربنای ۵۲۰۰ مترمربع در ۴ […]

بازدید سرپرست وزارت بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان

 سعید‌نمکی، سرپرست وزارت بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت پردیس خودگردان بین‌الملل و همچنین سلامتکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده پردیس خودگردان بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان در زمینی با زیربنای ۵۲۰۰ مترمربع در ۴ طبقه در حال ساخت است و در حال حاضر ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این واحد آموزشی دارای ۶ کلاس ۱۰۰ نفره، مرکز آزمون الکترونیک، آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی است. سلامتکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان نیز در زمینی با مساحت ۳۰۰ متر‌مربع و با زیربنای ۱۹۰۰ متر‌مربع و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان ساخته شده است.

ساخت سلامتکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بهمن‌ماه سال ۹۵ آغاز شده و در حال تجهیز است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. کاربری این مرکز، آموزشی، پژوهشی و درمانی است.